till er läsare

vad har hänt med alla läsare? ni läser som vanligt, har de senaste dagarna haft lite över 1 000 läsare, men var är kommentarerna? börja kommentera mera, skriv gärna önskemål om det är något ni vill att jag ska ändra eller börja med

image489


kommentarer♥
Postat av: Anonym

jag älskar verkligen din blogg men jag tycker att det skulle vara bra om du skrev vart du har hittat alla kläder , på dom flesta i alla fall :D

2008-05-12 @ 21:52:38
Postat av: matilda

okejokej ,dt kan jag (:
är du ngn jag känner ? :D

2008-05-13 @ 15:17:32
URL: http://maatildy.blogg.se
Postat av: malin

Tycker du har en mycket fin och utsmyckad blogg. Behövs nog inget mer. Skulle kanske vilja ha dagens hiss och diss på kläder och sånnt. Annars tycker jag du gör en superbra presentation och skulle kunna käna pengar på att skriva blogg. :)

2008-05-13 @ 19:42:30
Postat av: natta

jag tycker ocksa att de e en skitbra blogg, du e sjukt duktig duvet. tkr ocksa att du kan skriva vart ALLA klader kommer ifran :)

2008-05-13 @ 20:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0