hakar på trenden

image508
var jag 10 år gammal. var som de flesta 10åringar. var med min bästa
kompis frida dygnet runt. älskade min hund över allt. sims tog över mitt liv.

image509
var jag 12 år gammal. prövade på en massa sporter men ingen passade
mig. drömde om att skaffa häst & älskade att rida. (det har ändrats nu!)
jag var fortfarande superbästa kompis med frida, men vi gled dock ifrån
varandra. + att jag blev en äkta simstönt då!

image510
för lite mer än 1 år sedan flyttade jag till förorts-byn linsdal & började högstadiet.
för 1 år sedan hade jag fyllt 14 & trodde som alla andra att jag va cool för att man
var fjortis. började röka men slutade efter några månader & har verkligen inte
börjat igen! ''förenades'' med frida :)


image511
gick jag i skolan, det var vinter&kallt ute och jag hatade det.
var på nedgång med betygen, men fixade snabbt upp dom
på vg/mvg nivåer igen.

image514
har jag gått ut 9an, valt vilken linje jag ska gå på & planerar säkert sommarjobb.
har börjat planera lite mer inför min framtid, har ju planer om att på i london,
käna riktigt med pengar & sånt.

kommentarer♥
Postat av: malin

Har du rökt ?! :O trode jag inte. Men du slutade ju som tur var, men hur kom det säg att du börade röka :O?

2008-05-13 @ 19:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0