14:18

image608


kom hem för någon timma sen, väntar på att mama ska komma hem så jag får mat!
är hur hungrig som helst. Idag tror det blir någon asgod asiatisk ''kycklinggryta'' med
bambu, curry, nötter & shit
. Mums! Dagen har varit asslapp. Först slöjd, svenska,
lunch & sen 1 match i brännboll, kul :D

Förresten, min lärares hund var med på brännbollen, eller kollade på :p & jag kom och
tänka på att sam (hunden) är så himla lik min hund, emil. Fast han är ju död nu.. Men
iaf. samma ras, typ lika stora. Jag lovar om man ställde dom bredvid varann så skulle
man inte se någon skillnad. Tillochmed de tre prickarna vid nosen är precis likadana.
lite läskigt.
ciao♥

image625

kommentarer♥
Postat av: ELIN

söt hund:D

2008-05-21 @ 15:08:56
URL: http://elinkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0