tips på bra bloggar

här kommer lite tips om  bra bloggar jag läser:

Stina Lee
en glad & rolig tjej som bloggar om typ allt. hon är väl rätt känd för sina videoupdates & modellbilder. jag gillar hennes videoupdates och allt annat hon skriver om typ.



Kenza
kenza bloggar om sitt liv & är som nästan alla vet, en ung modell med stor plånbok. festar dock lite mycket med tanke på att hon har en del läsare som är väldigt unga och ser upp till henne. men shit the same, det är hennes liv och hon bestämmer.



Karin
en superrolig tjej med humor. hon bloggar om allt mellan himmel och jord & mycket om sitt liv. bor för tillfället i kalmar, har inte träffat henne personligen men sett henne på stan och sånt. verkar vara en jättetrevlig tjej. när hon flyttade hit till kalmar fick jag en helt annan syn på staden. innan fullkomligt hatade jag kalmar, men efter att ha sett hennes foton har jag fått en ny bild av hemstaden.



''Blondinbella''
Isabella bloggar om sitt liv. läste i aftonbladet (tror jag det va) att hon tjänar runt 5 000 000 /år. det är jävligt mycket för att bara vara 17år gammal. hon driver eget företag och är en tjej som verkligen har utstrålning.




kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0