kanelbulle & banankola.



hejsan. sitter & mumsar kanelbullar & banankola, gott! kom ganska nyligen hem från skolan, väntar på att pappa ska komma hem & göra mat åt mig! är så hungrig nu. & hungern dövar jag med bulle&bkola. bra matilda.

dagen har vart super, sovmorgon till 10.15, sen no. då solade vi istället. på engelskalektionen tittade vi på den engelska versionen av national treasure 2. sen hade jag betygssnack i matten. går bättre nu. hade ingen musiklektion heller, så slutade en timme tidigare. soft.

peace♥

kommentarer♥
Postat av: elin

ha en bradag.

btw fiiiin bild

2008-06-05 @ 16:50:16
URL: http://elinkan.blogg.se/
Postat av: malin

gott med bulle ? :)

hah, jag var nog lite hungrigare än dig :P åt inte på hela dag, för jag fick inte. Sen på kvällen efter operationen mådde jag så illa att jag inte kunde äta :/

miss you <3

2008-06-06 @ 16:55:59
URL: http://mmalinheiding.blogg.se/
Postat av: Anonym

gott med bulle ? :)

hah, jag var nog lite hungrigare än dig :P åt inte på hela dag, för jag fick inte. Sen på kvällen efter operationen mådde jag så illa att jag inte kunde äta :/

miss you <3

2008-06-06 @ 16:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0