du är saknad älskling

image77
Jag saknar K jätte super duper mega mycket.. även fast det var i fredags han åkte o kommer hem i kväll så saknar jag honom inte mindre för att han kommer hem idag :( saknar saknar saknar. ja, det är så när man är kär..  även fast vi har våra problem just nu :/ med missförstånd och skit så saknar jag ändå ALLT med K ,

hans leende - gosh kan sitta i timmar o titta på det ;)
hans skratt - uuuuuubergulligt skratt
hans ögon - man drunkar så underbart fina
hela HAN image78

det finaste som jag någonsin skrivit ihop till en kille;

älskling, du är den bästa. du är så snäll och söt & jag älskar dig för den du är. det är inte lätt att inte tänka på dig. för det ända jag gör är att se dig i mina ögon, dag som natt, varje dag.. det finns inget du gör som inte gör mig glad, allt du gör för mig får mig bara att känna mig så fuckers älskad. ingen kan ändra på det. ingen kan ersätta din plats, du har den och den har du förevigt <3


kommentarer♥
Postat av: amanda

naw så sött, äkta kärlek!

2008-02-05 @ 20:28:13
URL: http://amanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0