FF & plopp

FF med F igår, det var ganska kul. Kalmar vann med 4-2 trorjag :D Jag som aldrig varit intresserad av fotboll kunde typ ingenting och ställde frågor som: Vilket lag är Kalmar ?, Vart ser man vad det står?, Kan inte klacken hålla käften? & sånt XD snacka om att skämma ut sig !
Men nu måste jag dra, ska med bussen till skolan om 20 min ,
puss ciao <3

Förresten, igår köpte jag plopp med smak av tuttifrutti. Trodde den skulle vara jättegod, men den var sådär. Den smakade lite starkt, men det år ju vad jag tycker XD

Har ni smakat den?


image321

kommentarer♥
Postat av: elin

Jag älskar tuttifrutti godis & plopp är gott menn det var inte riktigt min stil :))

2008-04-24 @ 13:44:09
URL: http://elinkan.blogg.se
Postat av: hanna

gott!

2008-04-24 @ 14:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0