5 saker


image346

5 STÄLLEN DU HADE VELAT BESÖKA INNAN DU DÖR:
- Sydney
- Thailand
- Tokyo
- New York
- Bora Bora


5 TILLFÄLLEN DU ALDRIG KOMMER GLÖMMA:
- Min 15 års dag
- Nyårsafton 2007
- Hela veckan i Grekland
- Vistelsen på planet till Grekland, JAG ÄLSKAR ATT FLYGA!
- Första dagen på högstadiet ^^


5 HUNDRASER DU HADE KUNNAT TÄNKA DIG ATT DELA DITT LIV MED:
- Golden Retriver/Reteriver - olika stavningar :p
- Chihuahua
- Långhårig chihuahua
ingen mer -.-

5 ARTISTER DU BEUNDRAR:
- Timbaland STORT
- Akon
- T-pain
- Lil Wayne
no more


5 EGENHETER DU HAR/KNÄPPA GREJER DU HAR FÖR DIG:
Privat

5 SAKER DU GLÄDJER DIG ÖVER VARJE DAG:
- Mina kläder
- Att jag har världens bästa vän
- Musiken, älskar musik
- Att jag snart blir helt frisk
- Att min familj verkligen bryr sig om mig när jag
har dt svårt, vilket är ofta

5 SAKER DU MÅSTE HA I DIN LÄGENHET:
- Tv&dator
- Nintendo Wii
- Badkar
- Fint kök :D
- Big bed


5 SAKER DU HAR PÅ DIG VARJE DAG:
- Kläder ?
- Foundation & mascara minst
- Mobilen
- Busskort / varje skoldag
- Pengar


5 YRKEN DU HADE KUNNAT TÄNKA DIG ATT JOBBA MED I FRAMTIDEN:
- Skådespelaryrket
- Flygvärdinna
- Reseledare /KANSKE
-
Snuskigt betalad advokat
inget mer ..


image347

kommentarer♥
Postat av: Karin

200 kr på rea:)

2008-04-27 @ 16:31:34
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Ineeee

Tror jag snor den!

2008-04-28 @ 18:52:14
URL: http://carolineannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0